Wilfried Van Aert

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Lid OCMW-raad, Bediende financiƫle dienst PSA Antwerpen , Bestuurder van de Gooreindse wielertoeristen, Bestuurder van de supportersclub Nathan Van Hooydonck

• Geboortedatum:

3 mei 1962

Het openbaar vervoer in Wuustwezel kan nog verbeterd worden: meer bussen in de spits en dwarsverbindingen naar Essen, Kalmthout en Hoogstraten. Ook een sneldienst vanuit Hoogstraten via Loenhout en Brecht haalt volgens mij wagens van de baan. Daarbovenop moeten we nog strenger optreden tegen overdreven snelheid.

Naast mobiliteit sta ik voor het verenigingsleven, het groene karakter van onze gemeente, het inzetten op de bewoonbaarheid van oudere woningen en betaalbare woonzorg. Jongeren moeten we een duwtje in de rug geven en ouderen moeten we opvangen zodat ook zij kunnen blijven genieten van het moois dat ons dorp te bieden heeft.

Hobby's: betrokken bij de organisatie van het Gooreinds tuinfeest (het organiseren van de fietstoertocht) en als vrijwilliger helpen waar ik kan. Daarnaast hou ik van fietsen, koken en kijken naar Gooreind VV.