Krisje De Hert

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Bewust gekozen om voltijdse mama te zijn van Ruben en Arwen, vrijwilliger en lid van het jeugdbestuur van Gooreind VV en spelend lid van dames VET’s Gooreind VV

• Geboortedatum:

26 oktober 1976

Ik ben een inwijkeling (al voel ik me helemaal niet zo) die zich al 14 jaar echt thuis voelt in Gooreind. Wij wonen hier heel graag en hebben nog geen seconde spijt gehad dat we vroeger de stap gezet hebben om hier een huis te kopen. Een dorp, waar we niemand kenden, is nu ons dorp.

Omdat groot Wuustwezel zo’n mooie plek is, wil ik me met deze enthousiaste ploeg graag inzetten om het leven en wonen er nog aangenamer te maken. Om er het gezellige dorpse, maar ook groene karakter te bewaren. Een plek waar onze kinderen onbezorgd kunnen opgroeien, veilig kunnen fietsen, mogelijkheden hebben om zich te ontplooien, te sporten en te fuiven…. Een plek waar ouderen niet vereenzamen en iedereen zich thuis kan voelen … Dat is waar ik voluit mee voor wil gaan!

Ik hou van mensen, koken, dansen en voetbal en ben ex-chiroleidster.