Op 1 juni start de campagne ‘Wuustwezel Wenst’ waarbij ierdereen hun ideeën over de toekomst van Wuustwezel welkom zijn.

Dit kan door naar de pagina www.wuustwezelwenst.be te surfen en daar een idee achterlaten. “We willen de inwoners laten dromen hoe de gemeente er in de toekomst moet uitzien. De website is operationeel tot en met 31 augustus. Voor geïnteresseerden die thuis niet online kunnen is die optie er wel bij de bibliotheek of het gemeentehuis.

Op maandag 17 juni organiseren we ook een toekomstdag in het gemeentehuis van 18 tot 21 uur”, zegt schepen Kris Van Looveren. “Daar kan men bij een hapje en een drankje wegdromen samen met de burgemeester, schepenen en enkele ambtenaren. We houden het niet alleen bij deze ene bevraging, ook in de toekomst zullen wij sneller inspraak vragen bij bepaalde thema’s. Verder zullen onze adviesraden ook meer open raden organiseren rond bepaalde thema’s.”